Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 

Kezdőlap - Hírek - A Facebook-os ismerőseink dönti el, hol nyaralunk
2013. augusztus 01. 07:55

nyaralás, internet, facebook

A Facebook-os ismerőseink dönti el, hol nyaralunk
Az ismerősök facebookos képei alapján dől el, hol nyaral az emberek többsége, állítja egy friss kutatás. Dicsekedni pedig egyenesen imádunk, a vakációs fotók nyolcvan százaléka a közösségi médián landol, egy részük kifejezetten azért, hogy irigykedjenek ránk.
A Facebook-os ismerőseink dönti el, hol nyaralunk

Ott nyaralunk, ahol az ismerőseink

Brit kutatók széleskörű felmérésben vizsgálták meg az utazási szokások és a közösségi média kapcsolatát. Eredményeik szerint a nyaralások helyszínét ma már 52 százalékban a barátok facebookos fotói alapján választjuk meg. „Nem túlzás azt állítani, hogy a turizmust a Facebook mozgatja” – nyilatkozta Matthew Flex, az online turizmus szakértője.

Dicsekvés és szorongás

Bár egyre tudatosabban használjuk a közösségi médiát az előzetes tájékozódásra, még ennél is nagyobb arányban szeretünk élményeinkkel dicsekedni. A felmérés szerint az emberek 78 százaléka tölti fel nyaralási fotóit a Facebookra. A megkérdezettek 15%-a kifejezetten azért rak fel képeket, hogy az otthonmaradtak irigykedjenek rájuk, és hasonló arányban vannak azok, akik kifejezetten volt házastársukat akarják bosszantani – írja a szepkartya.hu.

Brit pszichológusok szerint veszélyes játszmába kezdtünk, mert egyre nagyobb teret kap a közösségi oldalakon a versengés, és ma már egyre többen szoronganak amiatt, hogy lemaradnak ismerőseiktől.

Bár a hazai Facebookon is népszerű a tengerparti képekkel való dicsekvés, egyelőre a realitás felülírja a vágyakat. A KSH adatai szerint az elmúlt évben csak a belföldi turizmus tudott növekedni, az is főként a SZÉP kártyának köszönhetően.

 

Ha a rossz hír szárnyra kap

Az internet teljesen átformáltja a turizmust, már csak azért is, mert egyre pontosabban tájékozódhatunk úticélunkról vagy a szállásról.  A felmérésben résztvevők több mint fele változtatta meg nyaralása helyszínét a közösségi médián elhangzott vélemények alapján. Az itt elhangzó kritikákat az emberek több mint kétharmada hiteles forrásnak tartja. Mindez azt jelenti, hogy a turisztikai szolgáltatásoknál egyre nagyobb szerepe lesz a minőségnek, hiszen a pozitív és negatív élmények is széleskörű nyilvánosságot kapnak.

Forrás: patikamagazin.hu
Kapcsolódó betegségek
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!



További hírek


INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK