Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Szorongásos l

Szorongásos l kérdések és válaszok

Szorongásos l
Tisztelt doktor, több mint egy éve sérvműtéten estem át, és a műtétet követően kb. 2-3 hét után előjött egy zsibbadáshoz hasonló érzés a lábaimban, és most egy hónapja már a kezeimben is jelentkezik néha. Az érzés eleinte csak bizonyos időközönként jelent meg, de most már minden reggel ébredés után pár perccel, majd napközben többször, és végül este elalvás előtt. Éjjel teljesen megszűnik, jól alszom. Az érzés olyan, mintha izgulnék valami miatt és reggelente hasmenéssel társul. Néha kis időre megszűnik, de izgatottság, stressz, félelem hatására előjön és erősödik. Sőt, ha pozitív értelemben lelkesedem valamiért, akkor is. Az utóbbi időben két alkalommal voltam depressziós is, ami kb. 2-3 napig tartott, és ez idő alatt egyeltalán nem fájt sem a lábam, sem a kezem, viszont megjelentek az öngyilkossági gondolatok. De a depresszió elmúlt, viszont félek, szorongok szinte mindentől, és ezek az érzések este jutnak el a tetőfokra, amikor azt gondolom, hogy meg fogok őrülni ettől az egésztől: a zsibbadástól, a félelmeimtől. Nem értem mi történik velem, szinte biztos vagyok abban, hogy a zsibbadás lelki eredetű. A munkahelyemet otthagytam, mert reméltem, hogy ha reggel nyugodtan ébredek, akkor idővel megszűnik a lábzsibbadás, de nem segített. Nem tudok ellazulni. Szorongok még akkor is, ha valakivel beszélnem kell telefonon. A műtét, habár egyszerű, kockázat mentes, rutin műtét volt, nagyon megviselt. Olyan mértékű stresszben voltam, hogy azt gondoltam, a műtét miatt érzett stresszbe fogok belehalni. De rendbe volt minden, túl vagyok rajta, nem gondolok rá rossz dologként. Lehet, hogy mégis az viselt meg annyira, hogy most már szinte semmit nem tudok érezni lábzsibbadás nélkül? Egyáltalán, mit tehetnék, hogy megszűnjön? Köszönöm a válaszát.
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2014. december 20. 08:14
Kedves Kérdező!
A leírtak alapján a panaszai szorongásos eredetűek, amit megfelelő gyógyszeres és pszichoterápiás kezeléssel lehet gyógyítani. Keressen mielőbb egy olyan pszichiáter orvost, akinek meg tud bízni a véleményében!
Dr. Lakatos László
Megválaszolta: Dr. Lakatos László
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this



Reklám

Értesüljön elsők között az Önt érdeklő legfrissebb egészségügyi hírekről, cikkekről, betegségek gyógyítási lehetőségeiről!

E-mail cím:*
Név:*

INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank