Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Betegségek - Szemszárazság

Szemszárazság tünetei, okai, jelei, megelőzése, kezelése, gyógyítása

Kapcsolódó szakorvosok
Kapcsolódó hírek
Kapcsolódó szakkifejezések
Kapcsolódó videók
A betegséghez kapcsolódó orvosoknak feltett kérdések és válaszok
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Két hónapja abbahagytam a fogamzásgátló tabletta szedését, és az elmúlt két menstruáció alkalmával az első vérzéses napon a jobb szemem bevörösödött. Első alkalommal elmentem a szemészetre, aki a vizsgálat során nem állapított meg bakteriális, vagy allergia okozta megbetegedést. Műkönnyet javasolt, mert a szem szárazságát viszont észrevételezte. A szemem kb. 1.5 hét alatt helyre valamennyire. Majd a következő menstruáció alkalmával ismét teljesen bevörösödött a szemem, illetve ég valamennyire. Tavalyi évben is előfordult szemvörösség, de nem ilyen mértékben. Szeretném megkérdezni, hogy lehet-e összefüggés a fogamzásgátló elhagyása vagy a menstruáció és a szemvörösség között? Köszönettel, Hajni
Kérdező: Hajni1111 Válaszok száma: 4 db Utolsó válasz: Deáky Zsolt 2017-01-19 11:26:37
Segítségüket kérném,szemeimen zöldhályog van,már 12 éve,a szokásos vizsgálaton voltam, az ambuláns lapon többek között szerepel:POCT:GCC nagyfokú idegrostréteg károsodás,RNFL temp.a lul peremterület elvékonyodás mko.C/D:O.77/O.79 O.D.A:1.66/1.4, C/DV:O.85/O.99, C/D H:O,98/O.85. Köszönöm szépen a segítségüket. Tisztelettel: Megyesi Jánosné
Kérdező: Ilona78 Válaszok száma: 1 db Utolsó válasz:
21 éves vagyok s nagyon sok problémám van. Talàn azèrt mert gyenge az immunrendszerem de szeretném magam kivizsgáltatni. Hát zsibbadás, fáradtság, hányinger, erős fejfájás, vese görcs, késő menstruácio, hasfájàs, szemviszketés..rossz közérzet, ki száradás, hangulat ingadozás és ebből kifolyólag volt már hasi görcsöm is.Szeretném magam megnézetni mert picit aggodok. Terhes nem vagyok szerintem mert eléggé régota vannak ilyen problémàim. Melyik orvoshoz forduljak elsőnek?
Kérdező: livia.racz Válaszok száma: 2 db Utolsó válasz: Dr. Hangonyi Csilla 2015-03-01 14:27:17
3 hetes kislányom bal szeme könnyezik alvás után, olyan, mintha meg lenne duzzadva, a csipát kimostuk kamillás vízzel. Mitől lehet a könnyezés?
Kérdező: anar007 Válaszok száma: 1 db Utolsó válasz: Dr. Fodor Marianna 2013-03-28 14:07:16
Jó napot! 6 éves kislányom szemében egy kis hólyagot vettünk észre, azt hittük fáradtság miatt eresebb a szeme és elmúlik, de sajnos nem. Nem sértette meg. Nem fáj a szeme, időnként szokott neki viszketni. Mi okozhatja ezt?
Kérdező: anar007 Válaszok száma: 2 db Utolsó válasz: Dr. Vártok Éva Mária 2013-03-28 21:00:37
Jó napot! 8 órát dolgozom számítógépnél, kontaktlencsét hordok, és néha úgy érzem alig tudok pislogni, mintha ki lenne száradva a szemem. Tudna esetleg egy olyan szemcseppet javasolni, amit a kontaktlencsés szembe lehet cseppenteni? Nem szeretnék szemüveget hordani emiatt.
Kérdező: anar007 Válaszok száma: 2 db Utolsó válasz: dr. Láng Judit 2013-02-13 19:54:14
Jó napot kívánok! Tavaly novemberben fél év szünet után kezdtem el szedni egy másik típusú fogamzásgátlót. (6 évig szedtem Yadinet, most Dienillét). Néhány héttel a tabletta szedésének elkezdése után jelentkezett az első kötőhártya gyulladásom, amit azóta követett egy újabb január elején, majd még egy a mai napon. Arra gyanakszom, hogy a Dienille okozza a gyulladásaimat, a betegtájékoztatójában utalnak rá, hogy ritka esetekben előfordulhatnak szempanaszok. Az első két gyulladásnál voltam orvosnál, flucont és Systance-et írtak fel, kenetet is vettek, de minden negatív. Most, a harmadik gyulladásnál még nem mentem orvoshoz. Nem használok semmilyen más típusú szemfestéket, mint amit eddig éveken át, tehát szinte kizárt, hogy a szemfestékeimre lennék allergiás. Eddigi életemben semmilyen allergiám nem volt. Nem szedek semmilyen gyógyszert, csak a Dienillét. 10 éve vagyok kontaktlencsés, de soha nem volt gondom vele, évek óta ugyanazt a típust használom. Első kérdésem: Lehetséges-e, hogy helyes az elméletem és tényleg a Dienille miatt vannak a szempanaszaim? Második kérdésem: Ön szerint mi tévő legyek? Menjek megint orvoshoz, vagy vegyek vény nélkül kapható szemcseppet és próbálkozzak azzal?
Kérdező: eniko008 Válaszok száma: 4 db Utolsó válasz: dr.Khalid Bushra 2013-01-29 14:41:04
További Szemészeti problémák
Kapcsolódó gyógynövények
Kapcsolódó kórtörténetek
Kapcsolódó BNO kódok
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this




Értesüljön elsők között az Önt érdeklő legfrissebb egészségügyi hírekről, cikkekről, betegségek gyógyítási lehetőségeiről!

E-mail cím:*
Név:*
Reklám

INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank