Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Video Doktor - Az elhanyagolt visszerek trombózist okozhatnak

Video-doktor - Az elhanyagolt visszerek trombózist okozhatnak

trombózis, érrendszer, halál, megelőzés

A trombózis ma már népbetegség, az egyik vezető halálok Európában. Évente félmillióan veszítik életüket emiatt, pedig a tragédia elkerülhető! Szerencsére már rendelkezésre áll egy magyar találmány - a CoagS készülék - ami méri a véralvadás szintjét.

Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this

Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Kapcsolódó videók
Kapcsolódó szakorvosok
Kapcsolódó kérdések és válaszok
Tiszteletem! Kérdésem mi az amit ehetek ha a jobb és bal oldali pajzsmirigyemet is eltávolították 2009 ben a mellék megvan. 1.5 L_Thiroxin gyógyszert szedek 18 éves korom óta székrekedéses problémám van rendszeresen valamit szedek rá jelenleg Darmpflege nevezetű ami segít! Köszönöm Üdvözlettel: Mártonhegyi Tamásné Andrea
Kérdező: Andika1212 Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
PSS autoimmunbetegségem van, megfelelő multivitaminra lenne szükségem. Az elmúlt alkalommal amit vásároltam arra az volt írva, hogy jódot tartalmaz, nem mertem beszedni, mert pajzsmirigy betegségem is volt, és hátha ártok vele. A nagy kapszulákat pedig nehezen tudom lenyelni, és félek, hogy ártanak az epés reflux, és az irretábilis bélszindróma miatt.
Kérdező: mildiko61 Válaszok száma: 1 db Utolsó válasz: Ph.D. Sándor Peresztegi 2015-03-17 22:23:53
Tisztelt Hölgyem/Uram! Egy hónapja voltam sürgősségi betegellátáson (SBO) a háziorvosom javaslatára, ahol a bal lábam térd alatti részében felületi trombózist diagnosztizáltak. Túl vagyok 14db 0,8ml/nap FRAXODI injekción és jelenleg Detralex tablettát szedek + kompressziós harisnyát viselek. Kérdésem a következő: Az itthoni javulásom érdekében mi az amit tennem kellene, mert sajnos javulást nem tapasztalok és fájdalmaim sem enyhültek!? Hallottam, hogy léteznek fájdalommentes lézeres műtéti beavatkozások, ezek közül Ön melyiket javasolná és miért, ill. milyen költségei vannak ezeknek a beavatkozásoknak? Köszönöm válaszát!
Kérdező: adacsi.imre Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 30 éves vagyok, 2009-ben mélyvénás trombózis volt a jobb lábamba. A betegség előtt alakformáló edzéseket csináltam heti 4x. Kérdésem az lenne hogy aki átesett ezen a betegségen milyen edzést csinálhat?? futni szabad?? illetve lehet tovább folytatni az alakformáló gyakorlatokat mint pl. kitöréseket? ahol a láb megvan erőltetve??néhány hete újból elkezdtem tornázni, de néha ha eröltetem a lábam bedagad, de nem fáj. köszönöm a választ. N. Adrienn
Kérdező: nadry Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Kedves Doktor ur/Doktorno A ferjemnel egy honapja megallapitottak, hogy melyvenas trombozisa van. (bokaficammal indult) Elobb vadliban, aztan mikor lecsokkentettek a fraxiparinjat a felere feljebb ment a terde moge. Beutaltak korhazba..azota szedi a sintromot es hetente nezzuk az INR-t. Szeretnem megkerdezni, hogy ebben az esetben repulhet e 10 orat ugy egy honap mulva. Koszonom
Kérdező: szaboek Válaszok száma: 0 db Utolsó válasz:
Jó napot! Az utóbbi időben ha a kezemmel erősen megfogok valamit, vagy emelek, egy kis fájó kék dudor keletkezik, ami aztán kb. 1 nap után el is tűnik. Olyan, mintha az ér pattanna meg. Mitől lehet ez?
Kérdező: eniko008 Válaszok száma: 2 db Utolsó válasz:
Jó napot! Genetikailag örökölt visszérben szenvedek. Kékes, kidudorodó. Detralex gyógyszert szedek és kompressziós harisnyát használok. A rádiófrekvenciás műtét enyhítene a helyzeten?
Kérdező: eniko008 Válaszok száma: 3 db Utolsó válasz: dr Járányi Zsuzsanna PhD érsebész 2013-03-03 08:28:53


INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank