Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Sotret kockázata

Sotret kockázata kérdések és válaszok

Sotret kockázata
Jó napot!

Bőrgyógyászom Sotretet írt fel a bőrproblémáimra. Az arcomon és a hátamon hólyagszerű, fájdalmas pattanásaim van. Viszont azt hallottam a gyógyszerről, hogy máj- és vesekárosító hatása van. Még nem váltottam ki és nem tudom mi tévő legyek, merjem-e szedni? Ön mit tanácsolna?
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2013. március 19. 10:10
Tisztelt Uram,
Minden gyógyszernek, amely a májon vagy vesén keresztül ürül, lehet ilyen hatása, de a kockázatok kisebbek az előnyöknél. Máj és vesefunkció előzetes vizsgálata után, amennyiben rendben van, szedhető a gyógyszer.

Üdvözlettel,

István
Megválaszolta: Dr. Várkonyi István
2013. február 21. 00:37
Jó napot! Azt kell eldöntenie, mit akar, s ezért milyen árat képes megfizetni, akár kockázat szinten is. Gondolja át, s döntsön, ezt senki nem teszi meg Ön helyett.
Megválaszolta: Dr. Torday László
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this



Reklám

Értesüljön elsők között az Önt érdeklő legfrissebb egészségügyi hírekről, cikkekről, betegségek gyógyítási lehetőségeiről!

E-mail cím:*
Név:*

INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank