Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - pánikroham megelőzése gyógynövénykészitménnyel

pánikroham megelőzése gyógynövénykészitménnyel kérdések és válaszok

pánikroham megelőzése gyógynövénykészitménnyel
Tisztelt Dr.úr/nő! Az lenne a kérdésem,hogy az antidepresszáns gyógyszerek helyett lehet-e szedni orbáncfű olajkapszulát+0:25 ös frontint,mivel a pcihiátrián felirt antidepressánsokat nem tudom szedni,mert rosszul vagyok tőlük.Vagy elég-csak frontint szedni,napi 3x1.Pánikrohamok kb.2-3 havonta törnek rám.Válaszát köszönöm.Tisztelettel:Kovács LIvia
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2014. június 15. 16:50
Kedves Lívia!
A Frontin tüneti szorongásoldó gyógyszer, optimális esetben érdemes elhagyni, vagy legalább alkalomszerű szedésre átállni, mert függőség alakulhat ki. Az orbáncfű készítmény ugyanúgy hat mint a pánikbetegségre javasolt gyógyszerek, csak gyengébben, így valakinél elegendő, másnál nem. A kiegészítő pszichoterápia véleményem szerint fontos segítség a gyógyuláshoz!
Dr. Lakatos László
Megválaszolta: Dr. Lakatos László
2014. június 12. 03:19
Kedves Lívia!
Igen, lehet szedni gyógynövénykészítményt, de sajnos nem hatnak kellően, sokszor a Frontin mellett meg sem érzik a hatását.
Ha ezek a rohamok rendszeresen jönnek, jó lenne elkezdeni a pszichoterápiát, mert az a végső gyógymód. A gyógyszerek csak mérséklik, átmenetileg csökkentik a tüneteket, amint abbahagyja a gyógyszert, a tünetek újra jönnek, mert maga a betegség, ami az Ön problémáiból, szorongásaiból táplálkozik, nem gyógyult meg.Hosszabb távon viszont a Frontinhoz hozzá fog szokni, egyre több kell belőle,és kialakul a függőség, melegen javaslom a pszichoterápiát. Én is szívesen elvállalom, de kereshet mást is, persze, ahogy gondolja. Minden jót!
Megválaszolta: Dr Machó Adrienn
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this




INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank