Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Szakember válaszol - Kutató pszichológus

Kutató pszichológus

Tisztelt Szakember! 34 éves lány vagyok.30,5 éve epilepsziás. 2,5 éve pszichiátriai beteg is.Jelenleg nem organikus pszichózis meg nem meghatározott személyiség van diagnosztizálva,de szeptemberig közepes depressziós epizód is volt. Utána szeptemberben mánia,hypománia gyanú vagy az voltam aztán csak sima egy nem meghatározott ismétőlődő affektív hangulatzavar és emellett vagy után majd dispória és hangulati életzavara.Eléggé ingadozó a hangulatom meg feszült,ideges,ingerlékeny vagy és néha okkal-ok nélkül megsértek vagy leszólok másokat. Orvosomat is.Néha szinte koncentrálni se tudok vagy csak nagyon rövid ideig. Semmit nem tudok tenni de van olyan napok amikor semmit se csinálnék illetve nehezen meg a felkelés is nehéz.Mennyiségileg. Ezektől nagyon szenvedek.Napközben is sokszor változik a hangulatom.Alvásom változó de csak mennyiségileg. Általában másnap alszok el van,hogy 2-kor de ekkor is mert a szüleimet zavarja a világítás. Többnyire 2-6 vagy 6,7 órát alszok ami után nem vagyok fáradt csak ha visszaalszok mert korán van. Ritkán alszok 7-8 órát vagyis 8-at nem.Papíron részleges betegségbelátás és terápiás adherencia szerepel. Pszichiátriai gyógyszerem Kventiax 25 mg 2x25 kellene szednem,de nem igazán szedem mert álmos,fáradt és rossz hangulatú leszek . Epilepsziára Rivotrilt amiből az orvosom plusz 1/2-1 tablettát írt ki,hogy szedjek napközben szükség esetén szorongásra de csak 1 órát hat (1/2). Rivotrilból 0,25-0-,05 mg szedek,Lamotrigin Orionból 100-0-150 mg Depakine Crono 3x300 mg. Lehet a gyógyszerektől vagyok ilyen állapotban vagy mitől? Mit csináljak,hogy jobban legyek? Orvoshoz nem akarok menni mert nem változtat a gyógyszeren csak csökkenti. Minimum 150 vagy 175 a maximum 300 környékén van de én a felírtat se bírom.Segítsen!
Kérdező: BorEsztike Válaszok száma: 2 db Utolsó válasz: Kondorné dr. Orosz Ágnes 2017-02-10 19:38:45


Értesüljön elsők között az Önt érdeklő legfrissebb egészségügyi hírekről, cikkekről, betegségek gyógyítási lehetőségeiről!

E-mail cím:*
Név:*
Reklám

INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank