Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Gyomor panasz

Gyomor panasz kérdések és válaszok

Gyomor panasz
Tisztelt Doktor úr!
33 éves nő vagyok.Megpróbálom röviden leírni a problémámat. 2008-ban voltam gyomor tükrözésen, akkori eredmény ( reflux oesophagitis grad. II , hyperac jelei) számomra érthetően a gyomorsav kikezdte a nyelőcsövemet(ezt mondták). Akkor félévig szedtem controloc 40 mg, évekig nem volt panaszom utána.Tavaly augusztusban édesapám súlyos beteg lett ami nagyon megviselt és ismét visszatértek a panaszok, februárban sajnos elhunyt és azóta nagyon sok teher szakadt rám. Tisztában vagyok vele, hogy a stressztől is lehet gyomor panasz viszont mostanra ismét elviselhetetlen a fájdalom, meg egyéb más tünetek , néha szédülés, a legrosszabb a félelem attól hogy ha bárhova mennem kell nem-e leszek rosszul stb. . eddig a háziorvosom adott ulprix 40mg, de nem volt jó , most egy hete elkezdtem szedni a controloc 40 mg ismét. Rhivotril 0,5mg is szedek felet de már nem minden nap. Elkezdtem actival extra vitamint is szedni.Kérdésem az lenne , hogy Ön szerint javasolt lenne-e visszamennem gyomor tükrözésre vagy várjak hogy hat-e a controloc? Gyakori étkezést azt betartom és mindig keveset, de azt már megfigyeltem, hogy melyik ételtől fáj jobban a gyomrom.Sajnos dohányzom is. Ön szerint okozhatja a stressz is a gyomor panaszokat?
Köszönöm mielőbbi válaszát!
Üdvözlettel: Brigitta
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2014. augusztus 28. 07:11
A panaszokat okozhatja a stressz és persze a dohányzás nagyon súlyosbítja. Ennek ellenére (miután panaszok súlyosbodtak/változtak) orvosi vizsgálatot javaslok.
Megválaszolta: Prof. Dr. Papp János
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this



Reklám

Értesüljön elsők között az Önt érdeklő legfrissebb egészségügyi hírekről, cikkekről, betegségek gyógyítási lehetőségeiről!

E-mail cím:*
Név:*

INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank