Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - fogamzásgátló

fogamzásgátló kérdések és válaszok

fogamzásgátló
T. Doktor Úr! 27 éves nő vagyok,évek óta szedek fogamzásgátlót (Lyndinette 20, majd Cypromix). Azt olvastam, hogy huzamosabb használat után váltani kell fogamzásgátlót vagy szünetet kell tartani. Igaz ez? Ha abbahagyom a Cypromix szedését az arcbőröm visszaáll a gyógyszer szedése előtti aknés állapotába?
Válaszát köszönöm! Lilac
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2012. november 11. 15:37
Kedves Érdeklődő!

Két évente érdemes egy hónapot "pihentetni " majd újra folytathatja a gyógyszer szedését.
Nem lehet tudni, hogy az aknés állapot visszatér -e a gyógyszer abbahagyása után, hiszen az sok más tényezőtől is függ majd.

Üdvözlettel:

Dr Varsányi Antal
Megválaszolta: Dr Varsányi Antal
2012. november 11. 10:21
PCOS-t kizárták Önnél?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a PCOS-ről írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István
Megválaszolta:
2012. szeptember 19. 12:00
köszönöm a válaszokat! azt hiszem, ideje lesz egy hónap szünetet tartanom
Lilac
2012. szeptember 19. 11:51
Kedves Lilac!

Korábban az évenkénti szünet volt az elfogadott. Több mint két évtizede az az álláspont, hogy a szedés folyamatos legyen. Az én álláspontom az, hogy három évente célszerű szünetet tartani, hogy láthassuk azt, hogy a menstruáció normálisan jelentkezik-e a fogamzásgátló tabletták szedésének szüneteltetésekor.
Üdvözlettel
dr.Milánkovits Márton
Megválaszolta: Dr.Milánkovits Márton
2012. szeptember 15. 08:39
Kedves Lilac !

Általában két évente egy hónap szünet ajánlott, majd újra lehet folytatni a tabletták szedését. A Cypromix abbahagyása után nem lehet tudni vissza áll-e a bőre régi állapotába. Ez a hormon statustól is függ.

Üdvözlettel:

Dr Varsányi Antal
Megválaszolta: Dr Varsányi Antal
2012. szeptember 07. 23:30
Tisztelt Doktor Úr!
Köszönöm a választ!
Lilac
2012. szeptember 07. 21:05
Nem kell sem szünetet tartani, sem váltani. A kedvező bőrhatás csak a gyógyszerszedés alatt érvényesül. Dr Zákány J.
Megválaszolta: Dr. Zákány József
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this




INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank