Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Fáj a térdem és az alsó lábszáram.

Fáj a térdem és az alsó lábszáram. kérdések és válaszok

Fáj a térdem és az alsó lábszáram.
Fáj a térdem és az alsó lábszáram. Ha megyek, főleg ha állok, de időnként fekvő helyzetben is. Azóta fáj, mióta egyszer megfeszült. a térdem. Már voltam gerinc kezelésen, kaptam ct-vel irányított szteroid injekcíót. Nem használt. Négy ortopéd orvos javaslatára hat hete csípőprotézist kaptam. A térdem azóta is fáj. A műtét utáni rehabilítáción ultrahangos vizsgálaton sem találtak semmit a térdemben. Ott kaptam két szteroidot a térdembe. Az sem segített. Már fogalmam sincs hová forduljak. Menni, mozogni nem tudok, éjszaka is vannak fájdalmaim. A fájdalom csillapítok nem használnak Kérem adjanak tanácsot kihez forduljak.Válaszukat köszönöm szépen.
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2016. december 28. 20:07
Próbáljon meg manuálterápiával foglalkozó gyógytornászhoz fordulni.
Megválaszolta: Dr. Andrássy Ilona
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this




INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank