Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Autoimmun betegség?

Autoimmun betegség? kérdések és válaszok

Autoimmun betegség?
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr!

22 éves egyetemista lány vagyok. 3 hónapja szedek Zoloftot kevert szorongásos-depressziós zavarra.
A tüneteim akkor (3 hónapja) a következők voltak: jobb oldali fejfájás, jobb szem látásélességének (szubjektív) romlása. Történt koponya MR vizsgálat, ami teljesen negatív lett.
Mivel minden problémára kicsit "rágörcsölök", nem alszom, hányingerem van, stb., ezért írta fel a neurológus doktornő nekem a Zoloftot.
A hangulatom, hozzáállásom jelentősen javult, azonban a tüneteim továbbra is fennállnak. A fejem jobb oldala szúrásszerűen fáj, de olyan, mintha belül fájna, a halántékom, ill. a szemem mögött. A fejfájás rázkódásra, séta közben fokozódik. Olykor-olykor a jobb szememmel homályosan látok. A fejbőröm jobb oldalon érzékeny, illetve sokszor a jobb fülembe is "beszúr" a fájdalom. Néha a garatom, ill. torkom jobb oldala is fáj, tehát teljesen egyoldali panaszaim vannak. További problémám még az éjszakai izzadás, térd-gerinc-és derékfájdalom, de ezek lehetnek a Zoloft mellékhatásai is.
Ismerős orvosunk említette, hogy lehet, hogy valami féle vascularis autoimmun betegségem van, arteritis temporalist mondott.
Érdeklődni szeretnék, hogy lehetséges-e, hogy 22 évesen ilyesmi autoimmun betegségem lenne?
Sajnos a családomban volt autoimmun beteg, a nagymamám Bechterev kórban szenvedett.
Érdemes lenne immunológussal kivizsgáltatnom magam?

Válaszát előre is nagyon köszönöm!

Tisztelettel:
Kormi
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2015. április 22. 16:36
Kedves Kormi!
Csakis egy alapos állapotfelmérés által lehet korrekt választ adni a kérdéseire. A találgatások nem vezetnek jó eredményre. De elvileg akár az agyi erek (Mole syndrome) Vakond-syndroma is lehet a problémák gyökere - az Ön által elmondott tünetek alapján. Ez egy teljesen feltáratlan, új, de rohamosan terjedő betegség, amelyet a Sodium Lauryl Sulfate okoz.
További hasznos információkhoz juthat:
http://biogyogyaszdoktor.hupont.hu
Üdvözlettel: Ph.D. Peresztegi Sándor
Megválaszolta: Ph.D. Sándor Peresztegi
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this




INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank