Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Arcidegzsába

Arcidegzsába kérdések és válaszok

Arcidegzsába
Tisztelt Doktor Úr/Nő!
Azt szeretném megkérdezni, hogy nekem kb. fél éve arcidegzsábát, illetőleg A-tipusos arcfájást állapitottak meg. De nekem van egy alapbetegségem is, mert melldaganat miatt kemoterápiás kezelést kapok. Amit felirtak nekem az arcidegzsábámra gyógyszert (Tegretol) nem igazán használ , pedig már magasabb hatóanyagút kapok. Nem lehetséges ezt más gyógyszerrel gyógyitani, vagy ez elmúlik majd ha abba marad a kemoterápia??
A tarkóm annyira szokott fájni, hogy néha a parókát alig tudom elviselni a fejemen. Milyen egyébb lehetőségeim vannak , hogy ez mielőbb elmúljon.
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2015. március 17. 22:45
Szükséges lehet egy kivizsgálás.
Addig is az ajánlatom:
FLANOX antioxidáns elixir és SPOONZ bélbaktérium tartalmú joghurt.
A Pereszte-7-M órák alatt képes elpusztitani a kóros sejteket, áttéteket.
További hasznos információk:
http://biogyogyaszdoktor.hupont.hu
Üdvözlettel:
Ph.D. Sándor Peresztegi
Megválaszolta: Ph.D. Sándor Peresztegi
2013. február 21. 11:52
1. Az arcidegzsába előfordulhat az alapbetegsége kisérőjeként,ritkábban a kemotarápia mellékhatásaként.
2. A tegretol mellett nyilván javasolt nagydózisú B1 vitamoin szedést,ill. ha még nem hallott róla,egy új speciális gyógytápszer került nemrég forgalomba melynek pozitív hatásai között a perifériás idegbántalom szüntetése is szerepel ,a Cabi Glutamin. Gyógyszertárban kapható receptre normativ finanszírozással.
Remélem ,segítettem. Üdv. dr Sőrés
Megválaszolta: Dr Sőrés Katalin
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this



Reklám

Értesüljön elsők között az Önt érdeklő legfrissebb egészségügyi hírekről, cikkekről, betegségek gyógyítási lehetőségeiről!

E-mail cím:*
Név:*

INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank