Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Orvos válaszol - Angiológus

Angiológus

Üdv! Azt szeretném kérdezni,Mi okozhat ilyen szedulest,kovalygast vegtaggyengeseget? 3 napja reggel becsipodott egy ideg a derekamban.Vettem be egy Mydeton 150 est,es egy Aflamint.Delutan mar szedultem.Este megint vettem be ezekbol. Masnap egesz nap kovalyogtam.De mar nem vettem be semmit.3 nap elmentem az orvoshoz,Voltaren ,Algopiryn inj irt fel.Delutan orultem,mert nem ereztem szedulesz,es a fajd is csokkent. Ma,szombaton megint visszatert a szedules. Nagyon megijedtem. Ha a Mydeton okozta volna,mar el kellett volna muljon. Idegbecsipodes okozhat ilyet? Amire meg gondolok. Tegnap reggel megmertem a vernyomast,kisse magasabb volt,de a pulzusom 118, amire vettem be egy fel Betalocot. Lehet,h a magas pulzus okozta a szedulest,es a Betaloc hatasara elmult? Majd csak hetfon megyek vissza a haziorvoshoz. Adfig esetleg tudna tanacsolni valamit? Mi okozhatja,es mi lehet a bajom,kerem valaszoljon
Kérdező: mazsola Válaszok száma: 3 db Utolsó válasz: Dr.Kiss T.Mária 2017-01-17 18:38:34
Épp egy éve, tavaly január 9-én orbánc lett bal lábamon... majd május második felében kiújult, ugyanitt, ugyanígy. Első alkalommal még pár napos kórházi kezelésben is részesültem, viszont a gyors visszatérés tavaly tavasszal (hogy egy éven belül is másodszorra) nagyon meglepett, az összes rá jellemző kezdeti tünetekkel: 40 fokos láz, hidegrázás, émelygés, majd étvágytalanság. Ugyanezen kísérő tünetek nélkül, tehát feltételezhetően nem újbóli jelentkezése a betegségnek, hanem "csak" kiújulása zajlik egy hete: bal lábon vörös lángnyelvre emlékeztető rajzolat nélkül a jellemző sötét meggy-bordó színezet, ödéma a rüszt alatt ls bokatájon, valamint az alsó lábszár alsó felében méginkább... Gyógyteák és vízhajtók hatására (napi 2 tabl. + sópótló, a teák ivásra és lábaim borogatására is!) most a "lobbanás" tűnőben, sőt éppen az elmúlt éjjel rohamosan visszakarcsúsodott a lábszáram, olyannyira, hogy már-már kezdem remélni a VÉGLEGES felépülést. Különböző antibiotikumok szedését követően tért vissza - hangsúlyozom - viszonylag hamar az orbánc. (ÖT HÓNAP után ÚJBÓL!) Kérdésem: elsősorban a baktériumfajta pontosítására irányul. Nem lehetséges, hogy egy vagy néhány ellenőrizetlen, visszamaradt Staphylococcus - netán a ritkább Streptococcus - "aknamunkájá"-ról lehet szó? Második kérdésem: vagy nem célzottan a baktériumfajta kiirtására szolgáló antibiotikum - esetleg nem elegendő ideig tartó - szedése eredményezi mindezt? Vérvétellel megállapítható a baktériumfajta? Vagy teljesen rossz irányba menne el, esetleg mégis javulást hozna, ha hosszabb ideig, de kisebb napi adagban szedném a rávaló antibiotikumot? (Végiggondolva, még az újrafertőződés is kizárva részemről, bár nem teljesen lehetetlen ez is, sajnos.) Reménykedve várom válaszukat, egészen a nyirokmirigy rendszer bármilyen összefüggéséhez, zavarához is kapcsolódna reagálásuk: bármilyen irányba boldogan venném útmutatásukat vagy biztatásukat, mert már mentálisan is kezdem megsínyleni ezt a sehová nem vezető állapoto(ka)t, amiket és ahogyan teremt az orbánc bal lábamon, időnként gyengén jelezve jobb lábamon is jelenlétét... Őszinte tisztelettel és reményteljes várakozással: VARAJTI TIBORNÉ, ÁGNES (asylum@freemail.hu)
Kérdező: asylum Válaszok száma: 0 db
Jó napot kívánok ! A kérdésem a következő lenne . Lányom 15 éves és mindig fázik a lába nyáron is, és télen,padlófűtés mellett benti meleg papucsban is jég hidegek a lábai. Orvosnál voltunk vérszegénység ,anyagcserezavar ,pajzsmirigy probléma kizárva. A tanácsa az volt hogy próbáljuk a díszkomfort érzetet fenntartani melegíteni stb. de minden hiába . Érszűkületi betegségre nem gyanakszik mert lilás elszíneződés nincs nem is fáj akkor sem ha épp melegedni kezd de én azért nem vagyok e -téren teljesen nyugodt mit tudna tanácsolni ? Válaszát előre is köszönöm
Kérdező: anita78 Válaszok száma: 0 db
Tisztelt Hölgyem/Uram! Egy hónapja voltam sürgősségi betegellátáson (SBO) a háziorvosom javaslatára, ahol a bal lábam térd alatti részében felületi trombózist diagnosztizáltak. Túl vagyok 14db 0,8ml/nap FRAXODI injekción és jelenleg Detralex tablettát szedek + kompressziós harisnyát viselek. Kérdésem a következő: Az itthoni javulásom érdekében mi az amit tennem kellene, mert sajnos javulást nem tapasztalok és fájdalmaim sem enyhültek!? Hallottam, hogy léteznek fájdalommentes lézeres műtéti beavatkozások, ezek közül Ön melyiket javasolná és miért, ill. milyen költségei vannak ezeknek a beavatkozásoknak? Köszönöm válaszát!
Kérdező: adacsi.imre Válaszok száma: 0 db
Tisztelt dr. Ú/Hölgy Szeretném megkérdezni, van-e bármiféle módja annak, hogy műtétet elkerülendő, az érfalakat letisztítsam a meszes, koleszterines lerakódásoktól. kb. 5 éve átestem már láb, hasi erek stenttel való megtágításán, szívkoszorúér bajpasz műtéten. Sajnos örökletes dolog ez, apai-anyai ágon több unokatestvérem halt már meg 1 lábbal, vagy láb nélkül. Anyai ágon pedig infarktustól hunytak el. Édesanyámnak is 2 infarktusa volt, mindkét lábán ércsere történt, utána veseleállás, végül is keringése összeomlott, és ez halálos volt. Ércsere műtét közben újra kellett éleszteni mindkét műtéte alkalmával. Tehát van-e olyan módszer, amivel ezt el tudnám kerülni. Nem eszem állati zsiradékot, vörös húsokat, viszont keveset mozgok, és csak félve vallom be, hogy dohányzom. /édesanyám soha nem dohányzott/. Sehogy sem tudok leszokni, még a lábam esetleges elvesztésének gondolatára sem tudok erőt venni magamon. Segítséget kérek!!!!!
Kérdező: bogi62 Válaszok száma: 0 db
Tisztelt dr. Úr/Nő Szeretném megkérdezni, hogy a már meszes érfalakat le lehet-e tisztítani, pl. fokhagyma-citrom együttes fogyasztásával, illetve annal levét ha iszom. Vagy esetleg van-e valami más lehetőség is, a műtéten kívül? köszönettel Borsányi Edit Szolnok
Kérdező: bogi62 Válaszok száma: 0 db
Visszérrel kapcsolatban kérdeznék. Nekem kizárólag az egyik lábamon jelent meg ott is az alsó lábszáram belő felén. Egyszer már volt műtétem, de visszajött, csak ezen az egy területen. A lumbális csigolyáim nem állnak rendesen és ezért folyamatos gyulladásban vannak. Lehetséges, hogy van összefüggés a két dolog között? Milyen orvoshoz érdemes menni vele először angiológushoz, ortopédiára vagy csontkovácshoz inkább? Előre is nagyon köszönöm a válaszukat.
Kérdező: lulu Válaszok száma: 2 db Utolsó válasz: Molnár Szabolcs 2013-07-09 21:10:00
Egy hónappal ezelőtt mindkét lábszáramon (vádli) több visszértágulat jelent meg.Elkeseredtem és felkerestem egy angiológus, radiológust duplex ultrahang vizsgálat céljából.A bal láb saphena magna billentyűje mérsékelt fokú elégtelenséget mutat és a combnál a vena saphena magna minimálisan tágult.A doktornő (főorvos) azt mondta, hogy egyenlőre egészséges vagyok, nincs komoly probléma és majd kb. egy év múlva menjek vissza kontollra.Egyébként a lábam nem fáj, nem dagad. A lábaimat Liotonnal kenem, Detralexet szedek napi 2x1-et.Kérdésem az, hogy mikor kritikus a vena saphena magna tágulata. Egyenlőre nem akarok beavatkozást, esetleg később lézereset.Egyébként attól is félek. Köszönettel
Kérdező: balogh_bela1 Válaszok száma: 0 db
Jó napot! Genetikailag örökölt visszérben szenvedek. Kékes, kidudorodó. Detralex gyógyszert szedek és kompressziós harisnyát használok. A rádiófrekvenciás műtét enyhítene a helyzeten?
Kérdező: eniko008 Válaszok száma: 3 db Utolsó válasz: dr Járányi Zsuzsanna PhD érsebész 2013-03-03 08:28:53


Értesüljön elsők között az Önt érdeklő legfrissebb egészségügyi hírekről, cikkekről, betegségek gyógyítási lehetőségeiről!

E-mail cím:*
Név:*
Reklám

INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank