Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - ajánlott mozgásforma elhízásra

ajánlott mozgásforma elhízásra kérdések és válaszok

ajánlott mozgásforma elhízásra
Kedves Szakértő!

Az antidepresszáns mellékhatásaként híztam 20 kilót. Milyen mozgásformát érdemes választanom, ha szeretném valahogyan ledolgozni? (Térlátásom nincs, utoljára 20 éve mozogtam, most a 167 centimhez 87 kiló társul. Gátlásosságom és egyéb pszichés okok miatt képtelen vagyok edzőterembe menni, és személyi edzőt fogadni.) Mit tegyek? Kérem szíves segítségét!

Köszönettel:

Kata
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2013. február 04. 19:06
Kedves Kata!
A megfelelő diéta mellett, elsősorban kímélő mozgást ajánlok.
20-30 perc tempós gyaloglás, ami kissé "megszuszogtatja" és emeli a pulzusa számát kezdésnek nagyszerű lenne.
Ha inkább otthonában szeretne mozogni a szobakerékpárt tudom javasolni.
Meglátja hamarosan egyre többet fog teljesíteni és egyre büszkébb lesz magára!
Üdvözlettel:
Ray Ágnes
Megválaszolta: Ray Ágnes
2012. szeptember 29. 21:49
Egyszerűen sokat sétáljon, a friss levegőn, vagy kerékpározzon,este 18 után ne egyen, sokszor egyen keveset, kerülje a szénhidrátokat.
Megválaszolta: Pergéné Nagy Szilvia
2012. szeptember 03. 10:30
Kedves Kata!
Mozgás újrakezdésekor mindenképpen fokozatosságra törekedjen, lépésről lépésre szoktassa vissza szervezetét a mozgáshoz. Kezdjen rövidebb sétákkal, melynek tempóját és hosszát fokozatosan növelje, törekedjen a napi legalább 30 perces, közepes intenzitású mozgásra. Ez azért fontos, mert a zsírbontás csak ez után indul meg. Fontos a közepes intenzitás is, nem fárassza ki teljesen szervezetét. A mozgást bemelegítéssel kezdje, néhány egyszerű gyakorlattal, légzéssel, mozgásként választhatja a gyors gyaloglást, majd kocogást, kerékpározást.
Izomerősítő gyakorlatokért, melyek kímélik az ízületeit, kérhet segítséget gyógytornász kollégától az Ön lakóhelye közelében, aki személyre tudja szabni a gyakorlatanyagot.
Olyan trükköket is bevethet, hogy pl. gyalog megy a lépcsőn lift helyett, kicsit messzebb parkol a munkahelyétől, ezzel is plusz mozgást épít be napirendjébe.

Sok erőt, és sok sikert kívánok!
Tisztelettel: Pálinkás Rita
Megválaszolta:
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this




INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank