Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - A lábak minden részére kisugárzó lábfájás

A lábak minden részére kisugárzó lábfájás kérdések és válaszok

A lábak minden részére kisugárzó lábfájás
Tisztelt Doktor Úr/Nő!
Egy aktív sporttábort követően kezdődtek a panaszaim. (A sporttáborban igen aktívan használtam a lábaimat, főleg a bal térdem, ellenére annak, hogy térdvédőket is viseltem)
A tábort követő napon elkezdett fájni a bal vádlim, melyben csomót (valószínűleg izomgörcs lehetett, mert pár napra rá elmúlt) tapasztaltam. Ez két hete volt.
Azóta - előbb a bal, aztán a jobb vádlimban erős "izomláz-érzést" tapasztalok (mozgásra megfeszül mindkét vádli).
A térdhajlító izmok környékén állás során gyakran görcsöket érzek és a fájdalom kisugárzik mindkét lábam alsó combizmaiba és a lábszárakba is.
A vádlijaim mintha folyamatosan megfeszített állapotban lennének, amely kellemetlen, gyakran szúrós fájdalommal jár. A fájdalom a lábaim alsó részein különböző helyeken jelentkezik. Ha pl. egyik oldalon megérintem, akkor a másik oldalon szúros fájdalmat tapasztalok.
Szeretném tudni, hogy milyen szakorvoshoz fordulhatok a problémámmal, illetve ezek a jelek érszűkületre, vagy reumára, vagy izomgyulladásra, vagy egyszerűen egy több hétig tartó izomlázra, esetleg más lábbetegségre utalhatnak?
Kapcsolódó betegségek
Kapcsolódó orvos - szakember kategóriák
Válaszok erre a kérdésre
2016. szeptember 07. 20:59
Próbálja meg bármilyen sport-, vagy keringésjavító kenőccsel kenni a lábát, és vagy szalicilt (pl. Kalmopyrin), vagy csapott kávéskanál szódabikarbónát fogyasztani. Ha csökkennek a panaszai, minden valószínűséggel izomláz okozza a fájdalmat.
Ha nem, akkor első lépésben a háziorvosát keresse fel, Ő tudja tovább irányítani a szükséges szakrendelésre,
Megválaszolta: Dr. Andrássy Ilona
Keressen az eddigi kérdések és válaszok között
Keresett kifejezés:
Regisztráljon páciensként a kérdések feltevéséhez! Regisztráció itt
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this




INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank