Orvosok.hu
Betegségek
Orvoskereső
Orvos válaszol
Szakember kereső
Szakember válaszol
Video-doktor

Nem foglalkoznak problémáival?
Nálunk több száz orvos, specialista közül választhat. Egyszerre kérdezhet több tucat orvostól, egészségügyi szakembertől azonnal.
Itt választ kap problémáira.

Nem találnak Önre a páciensek? 
Több Pácienst szeretne? Szerezzen több pénzt tudásával!
 Regisztráljon most díjmentesen, és ajándékba adunk Önnek egy 10.000 Ft értékű wellness hotel utalványt. 

Orvosok.hu Facebook
Orvosok.hu Youtube
 
Kezdőlap - Betegségek - Akne - pattanásos bőr

Akne - pattanásos bőr tünetei, okai, jelei, megelőzése, kezelése, gyógyítása

Kapcsolódó szakorvosok
Kapcsolódó hírek
Kapcsolódó szakkifejezések
Kapcsolódó videók
A betegséghez kapcsolódó orvosoknak feltett kérdések és válaszok
Tisztelt Doktor-Nő/Úr! MSM (Methyl-Sulfonyl-Methane) kén tartalmú táplálékkiegészítő ajánlatos-e SM-el - gyulladáscsökkentő hatása miatt (feltéve ha kifejti hatását a vér-liquor gát határán belül is?), gondolván a shub-ok is gyulladások. (Valamint a szteroid infúziókúra mellékhatásakénti pattanásaimra.) / Vagy inkább kifejezetten káros az immunrendszert erősítő hatása miatt? Az MSM a következő funkciókat is erősíti: Aminosavak: az MSM elérhetővé teszi a kén tartalmát a metioninnak és a ciszteinnek, melyeknek fontos szerepük van a fehérjék felépítésében. Immunrendszer: az MSM elérhetővé teszi a kén tartalmát az Immunoglobulin G antitesteteknek. Antibakteriális és antivirális hatású. Eddig az interferonokról, glatiramer-acetátról, IgG-ről és az azathioprinről tudjuk, hogy az immunrendszeren keresztül hatnak a SM betegség aktivitására. Pontos hatásmechanizmusuk nem ismert. Ezek a hatóanyagok az SM remissziós formájában hatékonyak, viszonylag csekély mellékhatásuk miatt hosszabb távon is adhatók. (Kifejezetten jótékony hatású-e? Esetleg csak csökkentett mennyiségben és akkor még jó is lehet? Vagy csak ártanék vele?) Köszönöm megtisztelő/segítőkész válaszát! Tamás
Kérdező: Tamás85 Válaszok száma: 5 db Utolsó válasz: Ph.D. Sándor Peresztegi 2015-03-18 15:22:12
Tisztelt Dr.úr,hölgy ! A l9 éves leányomnak 2011 ben mononukleózis betegsége volt. Ezt követően tejes készítmények elfogyasztása után erős hasmenés ill.kb 24-48 óra elteltével az arcán pattanások, ill. kiütések jelentkeznek. Több bőrgyógyász orvosnál voltunk, de antibiotikumok és egyéb krémek nem használtak, sőt néha rosszabb lett. Voltunk allergia teszten ahol is béta laktoglobulin érzékenységet állapítottak meg. Az lenne a kérdésem, hogy van e valami hatásos készítmény az érzékenység ellen, ill. mi a teendő mert mint írtam több orvosnál voltunk a problémával, de sajnos az általuk javasolt kezelések nem voltak hatásosak. Köszönettel:Tóth Mihály
Kérdező: misike57 Válaszok száma: 1 db Utolsó válasz: Dr. Hangonyi Csilla 2013-07-16 07:20:54
Tisztelt Doktor! 3 hónapja a borgyogyaszom felirta 17 éves lányomnak a zynerit oldatot ami egy ideig segitett is a pattanasain es a mitesszerein is , de sajnos a hatasa nagyon hamar elmult es semmit nem segit mar.Azota kiprobalt majdnem minden kulsoleg kenheto orvos altal felirt kenocsot(duac gel, dalacin,skinoren,isotrexin)de sajnos ezek kozul sem hat semelyik. Fogamzasgatlot is szed nem ezen okokbol de az sem segit semmit. Az akne nem annyira sulyos de nagyon zavaro. Ilyenkor mi a teendo, kerem segitsen! Koszonom a valaszat!
Kérdező: kovacskata Válaszok száma: 1 db Utolsó válasz: dr. Fazekas Teréz 2013-04-05 14:51:12
Tisztelt Cím! Azzal a problémával fordulok Önökhöz, hogy az arcomon, de főleg a hátamon pattanások vannak és már nem vagyok épp tinédzser, így szeretném megtudni, hogy milyen módon tüntethetők el felnőtt korban, mert nagyon zavar. Nyáron, mikor megsüti a nap és levegőzik, akkor szinte teljesen elmúlnak. Köszönöm a választ!
Kérdező: gemini0521 Válaszok száma: 4 db Utolsó válasz: Dr. Svajda Bernadett 2013-01-21 15:27:01
Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Évek óta küzdök hegesen-foltosan, el nem múlóan gyógyuló pattanásokkal, amelyek az arcomon, a karomon és a hátamon is jelentkeznek. A bőrgyógyászom ISTERION kezelést javasolt, ám kissé tartok a mellékhatásoktól. Önnek mi a szakvéleménye ezzel kapcsolatban?
Kérdező: dj Válaszok száma: 4 db Utolsó válasz: dr Apostol Éva 2012-10-22 17:54:28
További Bőr- és nemi betegségek
Kapcsolódó gyógynövények
Kapcsolódó kórtörténetek
Kapcsolódó BNO kódok
Megosztás

Tetszett? Hasznosnak találtad? Gyere nyomj egy "Like-ot",kommentáld és oszd meg ismerőseiddel, küldd tovább!


Flattr this



Reklám

Értesüljön elsők között az Önt érdeklő legfrissebb egészségügyi hírekről, cikkekről, betegségek gyógyítási lehetőségeiről!

E-mail cím:*
Név:*

INFORMÁCIÓK
KERESŐK
KÖZÖSSÉG
PARTNEREINK
Tanar.hu

Google PageRank